Sklep internetowy działający pod adresem: www.biobasen.pl należy do firmy:
PPHU GARDEN SERWIS
ul. Powstańców 36 G
05-091 Ząbki
+48 601 767 726
e-mail: toropecyna@wp.pl
Nr konta:

 

  1. Sklep internetowy https://www.biobasen.pl/ prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zamówienia przyjmowane są po zarejestrowaniu się na stronie https://www.biobasen.pl/, w wyjątkowych przypadkach pod numerem telefonu : +48 601 767 726. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez nasz sklep.
  3. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
    1. a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze i przelewem – po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia
    2. b) w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową – w chwili autoryzacji karty(dostępne od czerwca 2011 roku)
  4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia,proponowane inne alternatywne produkty).
  5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  6. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
  7. 7. Wszelkie zmiany lub anulowanie zamówienia można przeprowadzić telefonicznie, faxem lub e-mailem
  8. Zgodnie z Ustawa z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialnosci za szkode wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient możezrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
  9. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony, a paczka otwarta.
  10. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.
  11. Przesyłki dostarcza:
    1. “UPS” lub inna firma kurierska – przesyłka kurierska, czas dostawy 1 dzień roboczy,
    2. pracownicy sklepu internetowego: pieluchy.net , czas dostawy kilka godzin po uprzednim umówieniu.
  12. Klient może wybrać nastepujace formy platnosci za zamówione towary:
    1. przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier lub pracownik sklepu legitymujący się identyfikatorem;
    2. przelewem bankowym na konto sklepu.
  13. Przesyłki zagraniczne na dzień dzisiejszy nie są realizowane.
  14. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w zamównieniu. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
  15. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta
  16. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres biura sklepu:PPHU GARDEN SERWIS
    ul. Powstańców 36 G
    05-091 Ząbki
    +48 601 767 726

    Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę z wypełnioną częścią “reklamacja”. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

  17. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a sklepem www.biobasen.pl Warunki umowy sprzedaży towaru zawarte są w regulaminie zakupów. Złożenie zamówienia jest jednocześnie akceptacją regulaminu. Utrwalenie i zabezpieczenie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury VAT. Faktura VAT zostaje wydrukowana na podstawie specyfikacji zamówienia.
  18. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  19. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikajacych z umowy sprzedaży jest Sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub Sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

 

Korzystanie z serwisu

Aby skorzystać z oferty w sklepie internetowym www.biobasen.pl, wybierz ze znajdującego się po lewej stronie ekranu interesującą Cię grupę towarów. Otrzymasz wykaz produktów znajdujących się w grupie oraz ich ceny brutto.

Wybierając “producenci” lub “szybkie wybieranie” możesz dotrzeć do poszukiwanego towaru w sposób, który najbardziej Ci odpowiada (np. poprzez nazwę lub numer szukanego modelu). Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat wybranego towaru (np. dane techniczne ) kliknij na jego nazwę lub na zdjęcie.

Możesz również bezpośrednio dodać towar do koszyka klikając na ikonę koszyka. Jeśli po zapoznaniu się ze szczegółowymi informacjami na temat produktu zdecydujesz się na jego zakup, po prostu kliknij na przycisk: “dodaj do koszyka”.

Jeśli nie jesteś zarejestrowanym klientem przed złożeniem zamówienia zostaniesz poproszony o dokonanie szybkiej rejestracji.

Na stronie pokazującej zawartość Twojego koszyka możesz wybrać ilość zamawianych produktów, sposób ich dostawy . Po dokonaniu tych czynności możesz złożyć zamówienie. W każdej chwili możesz się rozmyślić i opróżnić koszyk lub zmienić jego zawartość.

Ostatnim etapem składania zamówienia jest wybór adresu, danych do umieszczenia na fakturze oraz formy płatności. Również tutaj będziesz miał możliwość rezygnacji z zamówienia bądź kontynuowania zakupów. Klikając na przycisk wybierający metodę płatności ostatecznie złożysz zamówienie. Zostanie do Ciebie również wysłany e-mail informujący o złożeniu zamówienia.

Jeśli wybrałeś płatność przelewem na konto pamiętaj o potwierdzeniu zamówienia odsyłając do nas otrzymany e-mail. Zamówienia niepotwierdzone nie będą realizowane.

W każdej chwili możesz sprawdzić stan realizacji Twojego zamówienia klikając na ikonę “Twoje zamówienia”. Klikając na link “Moje konto” możesz zmienić Twoje dane osobowe podane podczas rejestracji, możesz zapisać się do newslettera, wyświetlić wszystkie swoje zamówienia

W każdej chwili możesz do nas zadzwonić lub wysłać e-maila z zapytaniem , postaramy się udzielić Tobie satysfakcjonującej odpowiedzi.

Życzymy udanych zakupów!!!

Kontakt